Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Πιπέρι

Επειδή απλά πίναμε.

Από τις 3 το μεσημέρι μέχρι τις 12 το βράδυ.

Τζαμπέ! Είχανε ρακόμελα, ρακές και ζιβανίες!

Σε σπίτι! Γάμησέ τα! Να'ναι καλά οι κοπέλες!

Και μπράβο τους! Που άντεξαν που παίζαμε μουσική με τον Λαρσαίο,
και παίζαμε όλο Πανούση, Clutch και πράματα της Crimethinc,
μεγάλη η χάρη της,

Και μετά βγήκαμε στο πεζόδρομο,
βόλτα και καλά,
και πήγαμε στο μαγαζί που δούλευε ο Γιώργης μπάρμαν,
διότι δούλευε σήμερα μια σερβιτόρα μουνάρα,
και λέγαμε με το Γιώργη, μες τη σούρα:
"Θα τηνε γαμήσουμε παρέα!"

αρχίδια.

Διότι πάμε απέξω,
και ήταν το αφεντικό του Γιώργη μαζί με τη παρέα του,
εγώ στέκομαι πιο πίσω και χαογελάω
(να δούνε ότι είμεθα όλοι φιλικοί)
ο Γιώργης πάει μπροστά,
πάει να χαιρετήσει,
και ρίχνει τις μπύρες του τραπεζιού πάνω στο αφεντικό του.
Γάμησέ τα.
Εγώ θα τον είχα απολύσει.
Αλήθεια.
Και το αφνετικό του τού είπε,
"Αααααα, μαλάκα, δεν είσαι για τίποτα σήμερα, ε;;;"
Και ο Γιώργης έλεγε,
"Όχι, όχι, για τίποτα- μόνο για ύπνο- και γάμησέ τα, πάω τώρα"
και τους αφήσαμε και φύγαμε
πριν καν μπούμε να χαιρετήσουμε τη μουναρα σερβιτόρα
και σιγά και μη τη γαμούσαμε παρέα

Και τώρα βράδυ
και ο άλλος κοιμάται
και λέω- "Καλά ήτανε"
Διότι:
Είναι προνόμιο να πίνεις τζάμπα
από τις 3 το μεσημέρι μέχρι τις 12 το βράδυ
Να'στε καλά
και σας γουστάρω όλους

και να μην απαντήσετε καν
σε αυτό το εγωιστικό post
εγώ το ίδιο σας γουστάρω
μιας και,
όσο κοινόχρηστος και να έγινε ο χώρος εδώ τριγύρω,
και όσο και να χαίρομαι που άνθρωποι απαντάνε στις μαλακίες μου,
αυτός ο χώρος ξεκίνησε για να λύνω μόνος μου
τα κομπλεξικά/ψυχολογικά/αλκοολικά μου.

Να'στε καλά!

2 σχόλια:

Unknown είπε...

πωπωπωπωπω τι μου θυμισες τωρα... ΖΙΒΑΝΙΑ!

ενα σφηνακι μεσα σε τσαι το χειμωνα κανει θαυματα, σε λαιμο (και κεφαλακι)

Λιος είπε...

δεν ειμαι μεγιστος φαν της ζιβανίας πάντως...αλλά καλά ήτανε ψες!