Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Απολογισμός του πολέμου

ΟΚ.
Συμμάζεψα το αχούρι μου επιτέλους.
Τρεις σακουλάρες με σκουπίδια εκτόξευσα δίχως ενοχές στον πλησιέστερο κάδο.
Μάλλον πέρασα και τα κωλοπαιδαγωγικά με ένα 5.
Όμορφη μέρα.

Πριν λίγο με πήρε ένας τύπος τηλέφωνο από την Tellas Online και μου λεγε για προσφορές.
Εγώ ήμουνα με τα χέρια γεμάτα σκουπίδια και ηλεκτρικές σκούπες
Και μου βγήκε το γαμίδι, το έμφυτο το "ευγενικό",
όπως πάντα στα τηλέφωνα
και μου αρχίζει τις εξυπνάδες ο τυπάς
"Θέλεις να δίνεις λοιπόν λεφτά για πέταμα στον ΟΤΕ;"
"Ναι θέλω"
Και πριν προλάβω να του συμπληρώσω "και άντε και γαμήσου",
μου κάνει ένα κοφτό, επιθετικό "ΓΕΙΑ" και με κλείνει αυτός
Κόκκινη κάρτα νούμερο 1

Στη συνέχεια έπαιζε η τηλεόραση αυτή τη νέα κωλοδιαφήμιση
κατά του καπνίσματος, ξέρετε,
με το αναιδέστατο τσιγάρο cartoon,
"Μπουκώνω τα παιδιά σου, μα εσύ με θεεεεεεςςςςς"
ποιος ανώμαλος τα σκέφτεται και τα γράφει αυτά;
"Μπουκώνω τα παιδιά σου"; Τι σκατά; Σιχαμένε παιδέρα
"Τώρα, θα σε απομωνώνω από τους φίλους σου, μα θα με θεεεεεεςςςςς"
Αρχίδια μαλάκα, όλοι οι φίλοι μου καπνίζουν, άρα πάλι όλοι μαζί θα είμεθα
και α και γαμήσου, με νευρίασες πάλι.
Κόκκινη κάρτα νούμερο 2

Κατά τ'άλλα, τώρα με το ΠΑΣΟΚ,
η αιμορροϊδα του Γιώργη πέρασε την επόμενη των εκλογών με μαγικό τρόπο,
περπατάς στο δρόμο και βγαίνουν οι τυροπιτάδες, "Θες τυρόπιτα!!! Πάρε, πάρεεεε",
φυτρώνουν πενηντοευριές στο κήπο
και άλλα καλά. Υπέροχα. Ευρωπαίος.
Ως προς το εύρος του πέους, που λέει και ο Πανούσης.

Και την κάνω και αύριο για Πάτρα.
Ω ναι.
Ένα ζεστό μπάνιο, ένα πιάτο φαγητό (ό,τι να'ναι), ένα μπουκάλι ουίσκυ και ένα τσιμπούκι,
αυτά απαιτώ μόνο από τις επόμενες μέρες μου.
Ζητάω ελάχιστα και θα τα λάβω.
Χαρ-χαρ-χαρ-χαρ-χαρ.

2 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

α, μάλιστα. και πρέπει να τρέχεις μέχρι την πάτρα βρε παιδί για όλα αυτά; :p

άστα αυτά. θες και μια αγκαλιά, ένα χάδι και τις λοιπές χαζομαρούλες που δεν παραδέχεστε εσείς οι άντρες. τσ τσ τσ (στοργικό βλέμμα μητέρας).

Λιος είπε...

Μπιιιιιιίνγκο!