Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

Κοινωνικό μήνυμα


Βασικά, η φάση έχει γίνει μουνί, από τη μία χαλαρουίτα και καύλα από την επίσκεψη πολλαπλών φίλων αυτές τις μέρες, από την άλλη το σώμα μου σήμερα ημι-κατέρρευσε από την αλκοολικοκακομεταχείριση την σχεδόν καθημερινή, και τα χέρια μου έτρεμαν σα να'μουνα κωλόγρια όλο το απόγευμα. Συν το ότι το μυαλό μου είναι σούπα αυτή τη περίοδο, τα χω κάνει σκατά στο γκαβό μου το κούτελο, γάμησέ τα σου λέω.

Άρα το σημερινό κοινωνικό μήνυμα θα είναι σύντομο και περιεκτικό. Κυνήγι στόχων λέγεται το χόμπυ μου, και το εξασκώ με περίσσια λαχτάρα, και σήμερα λέω: Να πάνε να γαμηθούν οι Dyspnea. Και οι στίχοι Δ' δημοτικού, και ο άμπαλος drummer, και οι άνευρες/τις-έχω-ακούσει-10,000 φορές συνθέσεις τους.
Οπότε, ναι.
Κιουλ.

Ηλίας όβερ και άουτ ξανά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: