Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

ΧΑ! Αυτό είναι. ΧΑ!

Η ειλικρίνεια σας κόβει τον πούτσο.
Πώς;

Φάση 1.
Μετά το σεξ, λες όχι στο ζεστό τσάι
και πίνεις ουίσκυ

Φπάση 2.
Πίνει η κοπέλα/γκόμενα τσάι
εσείς ουίσκυ.

Φάση 3.
Λες ό,τι σκέφτεσαι.
Γεμικώς.

Φάση 4.
Αν είσαι μάγκας, σαν εμένα σε τέτοιες φάσεις,
και λες ό,τι πιστεύεις,
είσαι ΟΚ.
Και το αξίζεις.

Φάση 5.
Το αλκόλι σε κάνει να μιλάς.
Πολύ.
Ας είσαι τουλάχιστον ειλικρινής.

Φάση 6.
Είσαι πολύ ειλικρινές αρχίδι.
Αν είσαι τυχερός, είσαι ΟΚ.
Αν όχι, να'σαι καλά,
καλή τύχη.

Φάση 7.
Έχεις πει πολλά.
Είσαι φέσι.
Είσαι κιουλ.
Είσαι ο εαυτός σου.
Είσαι και γαμώ και δέρνω.
Είσαι αυτός που είσαι.

τι κάνεις;
να σου πω τι;

μια ζωή ολόκληρη σε περιμένει.
είσαι αυτός που πρέπει να είσαι.
γιατί;
γιατί όταν γίνεσαι
μισός άντρας, μισός αλκοόλ,
είσαι ολοκληρωμένος.
Νομίζεις, το "Simpsons" είναι εκτός πραγματικότητάς;
Σκέψου το πάλι.
Και τον Homer.
Είδες;

Αυτό.
Θα σου πω κάτι εμπιστευτικό.
Οι μισοί θα πεθάνουν από καταχρήσεις.
Οι άλλοι μισοί, από σφιγκοκωλίαση.
Αν, λέω αν,
είμαι τόσο τυχερός να ζήσω,
μέσα στα πτώματα,
θα πω αυτό:

Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΣΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΤΟΥ ΑΙΩΝΙΟΥ ΒΡΕΦΟΥΣ.
ΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ, ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΤΑΞΕΙ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ.
ΑΝ ΟΧΙ, ΘΑ ΜΑΣ ΠΙΠΙΛΑΕΙ ΣΤΑ ΧΕΙΛΙΑ ΤΟΥ.

ΠΕΤΑΞΟΥ ΕΞΩ.
ΣΚΑΣΕ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ.
ΓΙΝΕ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΧΡΗΣΙΜΟ ΑΠ'ΟΛΑ.

ΕΓΩ;
Δε το κατάφερα.
Ούτε είμαι προφήτης.
Είμαι ένας μεσοαστικός μαλάκας.
Κάντο για μένα.

Είτε είσαι μουνί.
Είτε πούτσα.
Απόδειξέ με λάθος.
και πες μου,
ότι υπάρχει ζωή
σε αυτή τη κουράδα
που κατ' ευφημισμόν
λέμε "ζωή"
..............................

Να' στε καλά.
είστε ΟΚ όλοι.
Και σκατά ταυτόχρονα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: