Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Ανακοίνωσης.


Όπως ίσως ξέρετε, αυτό δω το σκουπιδαριό-μπλογκ ξεκίνησε σαν μέσο αυτοεκτόνωσης. Ταυτόχρονα, κάλυπτε, και καλύπτει, και την ανάγκη μου να μοιραστώ το ένα ίσως πράμα που πιστεύω ότι μπορώ να κάνω καλά με οποιονδήποτε είναι πρόθυμος να ενδώσει (ικανοποιώντας έτσι και τον εγωισμό μου, που είναι σε λήθαργο από τότε που φώναζα "αγκού" και γέλαγα κοιτώντας σπίνους να κουνάνε τις φτερούγες). Στη πορεία μπήκαν και δύο φίλοι στο κόλπο, ασχέτως του αν δε γράφουν πια καθόλου, ή τόσο πολύ, και η φάση κουνήθηκε όμορφα.

Προσφάτως ξανάβαλα μπρος το να αναζητήσω μια στέγη, για να δημοσιεύσει, κάτω από οποιεσδήποτε ανθρώπινες συνθήκες, κάτι απ'όλα δαύτα. Τουλάχιστον, να το προσπαθήσω. Δεν έχω τίποτα να χάσω. Ούτε καν κομμάτια εγωισμού. Το χρωστάω στη μάπα μου και σε κανέναν άλλο. Σήμερα έμαθα ότι έχω την επιλογή να στείλω σε κάποιον καλό κύριο/κυρία (και ευχαριστώ τον Αλέξη γι'αυτό) του χώρου κάποιες σελίδες κειμένων, να περάσουν από έγκριση, και μετά βλέπουμε τη συνέχεια και τα οικονομικά. Καιρό είχα να νιώσω χαρούμενος ως το κούτελο.

Ποιο είναι το θέμα λοιπόν;
Τουλάχιστον όσον αφορά τα κείμενα του blog, και με δεδομένο το ότι 5 στις 7 φορέ δε μ'αρέσει τίποτα γραπτό δικό μου που να χει κλείσει καιρό, θα εκτιμούσα αν ενδιαφέρεστε τόσο και έχετε κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σας, να το πετάξετε σα πρόταση. Σίγουρα έχω στο μυαλό μου ένα πλάνο, σίγουρα θα διαλεχτούν αυτά τα οποία θέλω εγώ να διαλεχτούν, στο τέλος. Αλλά όπως ξέρετε το ίδιο καλά με μένα, αν όχι καλύτερα, ο τρίτος πολλές φορές θα σκαλίσει το δικό σου με πιο σουβλερά νύχια - το πιστεύω αυτό.
Αν λοιπόν έχετε ελεύθερο χρόνο, πετάξτε καμιά ιδέα. Θα σας ευχαριστήσω.

Ούτε μένα μ'αρέσουν τα διαφημιστικά κείμενα, αν μπορείς να αποκαλέσεις αυτό δω έτσι, αλλά πραγματικά δε μου καίγεται πουτσότριχα.
Σήμερα είμαι χαρούμενος.

5 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

μπράβο, τα πάντα να πάνε όπως τα επιθυμείς! τι ακριβώς ιδέα θέλεις, γιατί δεν το έπιασα;

Λιος είπε...

έχεις δίκιο, και γω τώρα που το διαβάζω, δε το πιάνω.
Όποιο κείμενο λέω, σας άρεσε από δω μέσα για οποιοδήποτε λόγο, πείτε το. Ή περιγράψτε το. Όποιο σας έμεινε.

Να κάνω το ξεσκάρτισμα, να πάω να δω τι θα γίνει με το θέμα.
Είδομεν.

Σε ευχαριστώ πολύ :)

Unknown είπε...

Oh god, αυτο ειναι υπεροχο υπεροχο υπεροχο!

Well done, θα κανω ενα σκαναρισμα και θα σου πω =)

Λιος είπε...

Ναιιι, η αλήθεια είναι ότι μου δωσε πάλι καύλα για να γράψω. Ασχέτως αν πετύχει η φάση ή όχι, την ευκαιρία την αρπάω.

Να'σαι καλά δεσποινίς Πούκα ;)

γιώργος είπε...

μολις διάβασα ετούτο είχα χαζέψει με τα της μέσης πολιτείας. επειδή πάω να γίνω σκατά ευθύς αμέσως δε θα μακρηγορήσω. είμαι είδη στη φάση που διαβάζω σε έντυπη μορφή της αράδες σου :) επέλεξε τα γρήγορα και ρίξε ενημέρωση