Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008

Βουκολική ποίηση


Αχ Αβρίλ,
Τρεις μέρες να σ'ειχα μόνο στο χωριο
-ούτε μία παραπάνω
Και θα μ'ερωτευόσουνα,
ω ναι,
και μένα, και την οικογένειά μου,
και τις γάτες μου, και τη γειτονιά μου,
και το χωριό μου, και τη θάλασσα του χωριού,
και την εκκλησία στη μέση του χωριού,
και τους τουρίστες στη θάλασσα το καλοκαίρι,
και τα κτήματα τα μουσκεμένα το χειμώνα,
και την κρεπερία, και το σουβλατζίδικο,
και τη λέσχη χαρτοπαικτών,
και το ιντερνετ καφέ που είναι στη πραγματικότητα μπουρδέλο,
και το σούπερ μάρκετ μας, και το μίνι μάρκετ μας,
και τους αλβανούς στην πλατεία με τα ποδήλατα,
και τις κότες, και τα πρόβατα,
και το Σέατ Κόρντομπα της μάνας μου,
και το δρόμο για την Αχέππα,
και το σπίτι του Αμερικάνου
-(μπα αυτό είναι μαλακία, Αβρίλ)

...
βασικά, ξες κάτι;
Αβρίλ;
Νομίζω ότι γουστάρω το χωριό μου περισσότερο από σένα.
Αλλά επειδή δε μπορώ να γαμήσω το χωριό μου,
-τουλάχιστον όχι με την έννοια που μου αρέσει,
κατέβα παρακαλώ Νεράντζα, Αχέπανς 1 η διεύθυνση,
πρώτο σπίτι του χωριού, στη στροφή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: