Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008

Σκηνή Ονείρου


[Χώρος: Άδειος, ένα μαύρο κουτί με ένα κατακόκκινο πανί αποπίσω. Θολούρα, ως φυσικό επακόλουθο της ονειρικής κατάστασης, λεπτομέρειες λίγες έως ελάχιστες. Με την ίδια ευκολία που αυτό τώρα είναι ένα μαύρο κουτί, θα μπορούσε να ήταν και βασιλικά λουτρά ενός χαλίφη. Δυο άτομα με πολύχρωμα σακάκια κάθονται σε δυο κούτσουρα. Ο ένας κρατάει έναν πελεκάνο, ή ίσως έχει κεφάλι πελεκάνου. Ο άλλος, δεν έχει χαρακτηριστικά. Είναι θολός. Ίσως και να μην υπάρχει κανονικά, αλλά να επιπλέει μεταξύ ύπνου και ξύπνιου]

ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ: Λοιπόν; Πόσο πάνε οι "χήνες"; Ε;
(προφανώς αναφέρεται στην πρέζα με γλώσσα της πιάτσας (κάποιας πιάτσας). Όπως την κοκκαϊνη την λέμε κοκόρι και πάει λέγοντας)
ΑΛΛΟΣ: Οι χήνες;
ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ: Ναι, οι χήνες.
ΑΛΛΟΣ: Δεν έχω πολλές χήνες, φίλε. Έχω μόνο μία.
(προφανώς ο Αλλος έχει μια χήνα για κατοικίδιο)
ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ: Μόνο μια;
ΑΛΛΟΣ: Ακριβώς
ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ: Καλά βρε παιδί μου... Μία, μία. Ας βολευτούμε με ό,τι έχουμε. Πόσο πάει λοιπόν η μία χήνα;
ΑΛΛΟΣ: Μα, με συγχωρείς κύριέ μου, αλλά ποιος σου είπε ότι η Κλαρίς είναι για πούλημα;
ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ: Ποια Κλαρίς;
ΑΛΛΟΣ: Η χήνα.
ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ: Η "χήνα" έχει και όνομα;
ΑΛΛΟΣ: Γιατί να μην έχει; Την αγαπάω, πώς θα την φωνάζω;
ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ: Μιλάς στις "χήνες" εσύ;
ΑΛΛΟΣ: Όχι σε όλες, μόνο στη Κλαρίς.
ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ: Γιατί έτσι..;
ΑΛΛΟΣ: Μα, γιατί την αγαπάω. Έχω δεθεί μαζί της τόσα χρόνια.
ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ: Και εγώ αγαπάω τις "χήνες"...Υπάρχουν στιγμές που νιώθω ότι μια καλή "χήνα" με βοηθάει να ξεπερνάω τα πάντα...
ΑΛΛΟΣ: (διακόπτωντάς τον) Αυτό ξαναπέστο, κύριέ μου. Μεγάλη αλήθεια.
ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ: Ότι, όταν αφήνω τη χήνα να γίνει ένα με μένα, όλα τριγύρω σταματού να υπάρχουν για κανένα μισάωρο...
ΑΛΛΟΣ: Και παραπάνω, και παραπάνω...
ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ: Αλλά, ποτέ δεν έχω μιλήσει σε καμία, για να είμαι ειλικρινής...Πώς να το κάνω άλλωστε αυτό; Ακούγεται αστείο;
ΑΛΛΟΣ: Αστείο; καθόλου! Είναι η μόνη φυσική εξέλιξη, να μιλάς στη χήνα, αν την αγαπάς τόσο όσο λες!
ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ: Σοβαρά;
ΑΛΛΟΣ: Μα τι λέμε τόσην ώρα;
ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ: Μάλιστα...ενδιαφέρουσα άποψη...εν πάσει περιπτώσει, τι ήθελα να ρωτήσω...Α ναι! Πόσο πάει τελικά η χήνα;
ΑΛΛΟΣ: Νομίζω σας είπα, η Κλαρίς δεν είναι για πούλημα.
ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ: Μα καθήστε, έμαθα από τον Τάδε ότι είστε μέσα σε αυτά...Ότι πουλάτε χήνες με το τσουβάλι.
ΑΛΛΟΣ: Κάποιο λάθος κάνετε, κύριέ μου. Δεν το έχω επάγγελμα- είναι απλά απόλαυση, με την Κλαρίς, καταλαβαίνετε...
ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ: Μάλιστα... Εντάξει λοιπόν, να μη σας ενοχλώ άλλο...
ΑΛΛΟΣ: Καμία ενόχληση, μου αρέσει να μιλάω για την Κλαρίς.
ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ: Εν πάσει περιπτώσει, καλή σας νύχτα.
ΑΛΛΟΣ: Επίσης, επίσης. Στο καλό.

[Ο Πελεκάνος φεύγει, ο Άλλος μένει στην ίδια θέση μέχρι που πέφτει η αυλαία]

Δεν υπάρχουν σχόλια: