Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

ΡΕΞ


Είχα σκοπό πριν βγω, να αφήσω σημείωση: "Οχόι, βγαίνω τώρα και είμαι ωραία, οπότε όταν έρθω, να περιμένετε μεθυσμένο post! ΟΧΟ-ΧΟ-ΧΟ!"
Και όντως, όσο ήμουν όξω, "σκέφτηκα κάτι ωραία" (που λεν και οι μπάρμπες). Αλλά τώρα τα ξέχασα. Και ίσως έτσι ειν καλύτερα.
Δε θα αναγκαστώ να κάνω "καταθέσεις ψυχής" πάλι, και να τα σβήνω το επόμενο πρωί. Μεγάλη ταλαιπώρια αυτή η μαλακία.
Οπότε, απλά με μεγάλη, ΩΡΑΙΑ διάθεση,
εύχομαι γενικώς χρόνια λίγα, και ΚΑΛΑ, σε όσους γιορτάζουνε,
ή προσποιούνται ότι γιορτάζουνε αυτές τις μέρες.
Το μόνο που θυμάμαι πλέον είναι ένα κυνηγόσκυλο στο σπίτι δίπλα, όσο ήμουνα πιτσιρικάς και ζούσαμε στο Κιάτο, μεγάλο, επιβλητικό, ΡΕΞ τον λέγανε και ήτανε ψωλαράς και γαμάτος και πανέξυπνος.
Οκέη. Πφφρρρρφφρφρφρφρφ. Άντε.
Αυτό δε το σβήνω, τουλάχιστον!

7 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

Ποιος γιορταζε, τι έγινε; Εγω έχω σταματησει πια να εύχομαι. Το γατουλι θέλω να το φάω.

Λιος είπε...

Δε βγάζω άκρη. Δε γιόρταζε κανένας! "το γατουλι θελω να το φαω", εφαγα τριπιλα οπως το εγραψες ετσι και νομιζα οτι συνομιλω με κανα Κινεζο

katerina είπε...

Αγαπητέ Ηλία καλή σας μέρα, δεν έχω να σχολιάσω πολλά σχετικά με το κείμενο σας διότι για μία ακόμη φορά με έχετε μπερδέψει(κατ'αρχήν αναφέρεστε σε όνομα σκύλου αλλά έχετε για φωτογραφία ενα γατάκι)δεν λέω καλλιτέχνης είστε οτί θέλετε κάνετε, για αυτό σας θαυμάζομεν άλλωστε..Ήθελα να σε ρωτίσω και απ'ότι καταλαβαίνω θα κάνεις καιρό να μπείς msn για αυτό σου άφισα σχόλιο όποτε μπορέσεις επικοινώνισε εσύ μαζί μου..αντίος

Λιος είπε...

Δεσποινίς το μήνυμά σας ελήφθη, ο υπολογιστής μου για κάποιον μυστηριώδη λόγο δε μου επιτρέπει να μπω καν στο msn επειδή λέει "δεν έχω δικαίωμα πρόσβασης". Άκου θράσος.
Αν είναι κάτι μη προσωπικό ας πούμε, αν δε βγάλω άκρη με το msn, ποστάρετε δω. Αν είναι, ενημερώστε και κάτι θα κάνω. Φιλιά με γλώσσα στο Νικόλα.

katerina είπε...

Είναι αδικία από τότε που είμαι με τον Νικόλα έχω χάσει την γοητεία μου..Όλοι αυτόν γουστάρουν!!Ήξερα πως υπάρχει κάτι αναμεσά σας αλλά δεν περίμενα να εκδηλωθεί τοσο γρήγορα..Πίστευα πως θα είχα λίγο χρόνο να μάθω τι είναι αυτό που έχεις εσύ και δεν το βρίσκει σε μένα..Αυτό που ήθελα να σε πώ ειναι σχετικά με την άφιξη μας στην υπέροχη φλώρινα αλλά τώρα με βοήθησεις να δώ πολύ καθαρά..ΔΕΝ πρόκειται να έρθουμε!Δεν θα ήθελα να δω τίποτα σκηνικά φάσης Anal Treatment XXXperience.Τα φιλία θα του τα δώσω ευλπιστώ να μην σου ανταποδώσει με τον ίδιο τρόπο..Όσο για το msn σου τι να πώ,δεν περίμενα να σου συμπεριφερθεί με αυτόν τον αίσχαντο τρόπο..υπομονή αντίος μουτσάτσος

Λιος είπε...

Αυτο περι μη αφιξης στη φλωρινα ηταν χτυπημα κατω απο τη ζωνη κυρια μου. Ευελπιστω να βρω εναν τροπο να επικοινωνησω αυτες τις μερες- βασικα κατι εχω στο μυαλο μου ηδη/ αρα τα συζηταμε και οι 3 καλυτερα.

katerina είπε...

Οκέι μεσιέ.