Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Σήμερα;



Σήμερα ήταν αλλιώς.
Και ακόμα και η
"αναπάντητη"
στο κινητό
ήτανε
"αναπάντεχη"

Το πρωί πρωί,
με Λαρσαίο,
πληρώναμε λογαριασμούς,
με τη σέσουλα.
Ωραία.
Και ο Λαρσαίος έφτιαξε το κινητό
της μιας τύπισσας
στη ΔΕΥΑΦ
το φτιαξε,
να μη γραφει πλεον με Κ9
ή όπως λέγεται
η μαλακία.

Μετά
μεσημεράκι
τσίπουρα στο μαγαζί
βγήκα off
για κάποιες ώρες
δεν ήξερα καν
τι γινότανε
έμαθα μετά
ότι
έπεφτα στο μαγαζί
και
κατούρησα στο σπίτι
του Λαρσαίου
στη κουζίνα
στη κουζίνα, ακριβώς δεξά
όπως μπαίνεις.

Δε θυμόμουνα τίποτα
άρα
με το που ξύπνησα
γύρω στις 10 κάτι-φεύγα
το βράδυ
σφουγγάρισα 5 φορές
ναι ρε καριόλη, 5 φορές,
και ήμασταν όλοι έτοιμοι
για σκατά
για βράδυ
για μπαράκι.

Περάσαμε το βράδυ εκεί
ως ένα σημείο
μετά
με σύρανε αλλού
αλλού ρε
αλλού
και στο νέο μαγαζί
που πήγαμε
θε μου
παίζανε διασκευές
με live ορχήστρα
σε διάφορα
ε ναι
"πέθανε και ο Ξυδούς προσφάτως"
ε ναι
και διασκευές σε Σαβόπουλο
ρεμ τη καριόλα
τη "Συννεφούλα"
ρε τη καριόλα
ρε.

Ο Λαρσαίος
με τον Αλέξη
τη κάνανε
μεις κανονίζαμε
με το Κωσταντίνο
πώς να κλέψουμε καμια μπύρα
κανόνι
πιστόλα
κλπ
αλλά τίποτα
ήταν γνωστή η σερβιτόρα
γνωστή ήτανε
είπε όχι ο μάγκας
άρα
φύγαμε

Φτάσαμε σπίτι
μου
πήραμε λεφτά
ό,τι είχα
για αύριο
άρα για σήμερα
πήραμε
μια εξάδα μπύρες
και από ένα
ψωμάκι
φαγί για
σήμερα
φαγί
ρε αδερφέ,
γάμησε
το ψωμάκι
γάμησε.

Στη πλατεία
με το Κωσταντίνο
και
δυο τύπισσες
ίσως τις ήξερε ο
Κωσταντίνος
και καλά
"πιωμένες"
δικαιολογίες
για να μην
πούμε
"θέλουμε ψωλή"
πρώτη φορά
που
ελεγα μεθυσμένος
ασυναρτησίες
και
κοπέλες γελάγανε
ουάο.
Συνήθως,

Παίρνουν πούλο
ή
στρίβουν τσιγάρα
και μένουν με τη κρυφή
τη φλόγα
της καύλας
γιατί ρε;
να ηδονίζονται τόσο
και το λέω με τη σιγουριά
τόσων χρόνων,
γιατί ρε να ηδονίζονται τόσο
οι γκόμενες
με τους μπεκρήδες;
γιατί;

αστείο είν;
ας πούμε
αστείο είν;

Πφφφφ.

Σήμερα απλά
έκανα τον εαυτό μου ρεζίλι
άλλη
ΑΛΛΗ
μια φορά
όπως γίνεται τόσον,
ΤΟΣΟΝ
καιρό,
και απλά,
αφού το έμαθα,
μετά,
αφού ξαναξύπνισα,
είπαμε,

"Δε γαμιέται"!

Μωρέ,

"Δε γαμιέται";

Δε γαμιέται;

4 σχόλια:

Roula Dimitriou είπε...

Ρε Ηλία τώρα το πήρες χαμπάρι ότι δεν γαμιέται. Άμα γαμιόταν θα μας άφηνε ήσυχους.

Flonsavardu είπε...

Καλά ότι δεν γαμιεται σίγουρο πράμα. Έχω μια σαφή αμφιβολία για το κατα πόσο οι γκομενες γουσταρουν μπεκρηδες, αλλά εγώ δεν πιανομαι, γιατί ξέρεις σου έχω πει και άλλες φορές. Παθαινω αναφυλαξια με τους μπεκρηδες. Εκτός και αν έχω πιει και εγώ. Τότε έτσι και αλλιώς δεν καταλαβαίνω τον πάτο μου.

Λιος είπε...

Τι να πω, δε ξέρω τις γυναίκες. Δε σας γνωρίζω σαν είδος.

γιώργος είπε...

ρε συ γαμιέται κάπου στο μυαλό, γενικά ομως δε γαμιέται. συμπαντικός νόμος, κατι σαν το η γη κουνιέται πέρα δώθε και γύρω γύρω