Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2008

Αράχνη με αρχίδια


Άκουγα τη καρέκλα στο σαλόνι να τρίζει, ενώ προσπαθούσα να κοιμηθώ, γύρω στις 6 το πρωί, και ήμουνα με το μάτι γαρίδα. Μετά συνειδητοποίησα ότι ήταν η ανάσα μου, σα χαλασμένο ραδιόφωνο απ τα τσιγάρα. Σα να βλεπα και μια μεγάλη αράχνη, ακροβατικά απ το ταβάνι, με αρχίδια. Ναι, με αρχίδια, ένα ζευγάρι τριχωτές, πλακουτσωτές τσαπέλες που με σημάδευαν απειλητικά. Πφ, γύρισα πλευρό. Όλα είναι εναντίων μου απόψε, λέω. Δε γαμιέται.
Ακόμα και τα όνειρά μου- στρατιές λέει από λεπρούς, παραμορφωμένους, να κυκλώνουν τη πολυκατοικία μας, ενώ εγώ ταυτόχρονα προσπαθούσα σα τρελός, για κάποιο λόγο, να χαλβαδιάσω και να γαμήσω ένα ημι-ασιάτικο γκομενάκι. Και δε μ'αρέσουν καν τα ημι-ασιατικά γκομενάκια. Α, είχε και δυο μούλικα και έναν σύζυγο. Κάτι που στο όνειρο, με έκανε να προσπαθώ ακόμα περισσότερο να την πηδήξω. Είμαι πιο πολύ μουνόπανο απ'όσο νομίζω, εν τέλει.
Το πρωί, ακόμα ένας αντίπαλος στην προσπάθεια για ομαλή ροή της καθημερινής βιοπάλης της μιζέριας και της βαρεμάρας. Η πούτσα μου πάει να σκάσει- λες και ψυχαναγκαστικά έπρεπε να γεμίσει όσο περισσότερο μπορούσε με κάτουρο, χωρίς να το θέλει, απλά για να με κάνει να αισθάνομαι δυσφορία. Τρέξιμο στο μπάνιο- μπα. Η Αγγελική κάνει μπάνιο. Συγγνώμη, αλλά δε τη παλεύω. Κουρτίνα τραβηγμένη υπάρχει. (διότι δε μου αρέσει κανένας να με κατασκοπεύει όσο αδειάζω- φύλαγε τα ρούχα σου). Επιτέλους και το πρώτο σημάδι καλής πίστης απ το Σύμπαν- γυμνή γυναικεία σάρκα στη μπανιέρα.
Σαπουνάδες και βυζιά μου δίνουν περισσότερη δύναμη για να κατέβω, να τρέξω μέχρι το DVD-άδικο για να αφήσω την "Ιστορία του Κόσμου" του Mel Brooks και να πάρω και τσιγάρα. Πληρώνοντας την ταινία, διαπιστώνω ότι δεν έχω προνοήσει να πάρω αρκετά γκαφρά, οπότε δε μπορώ και να κάνω την τσιγαριστική συναλλαγή ευθέως. Μουρμούρα και τρέξιμο πίσω στην εστία. Περισσότερο συνάλλαγμα, τρέξιμο ξανά μέχρι το περίπτερο. Κάποιος εκεί πάνω θέλει απλά να μου κάνει καψώνια σήμερα.
Και με το τέλος του πρώτου τσιγάρου, αποφασίζω να τα γράψω στ'αρχίδια μου όλα και να ακούσω Catharsis. Όλα κύλησαν ομαλότερα. Πολύ ομαλότερα. Οπότε το ηθικό δίδαγμα είναι το εξής, παιδιά, κυρίες και κύριοι: Ακούτε το "Passion" σαφώς για να ονειρεύεσθε έναν καλύτερο κόσμο, αλλά μην ξεχνάτε, ΄μέχρι τότε, μπορεί απλά να καλυτερεύσει την καθημερινή σας βιοπάλη με τις Δυνάμεις τη Γκαντέμως που κρέμονται πάνω απ τα κεφάλια σας. Σαν αράχνη με αρχίδια.
Θεέ μου, σήμερα πώς βαριέμαι να γράψω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: