Τρίτη 19 Αυγούστου 2008

Όνειρο

Η περιοχή ήταν μεγάλη. Απ τη μια στιγμή στην άλλη, ανοιγόταν σαν πόλη, με πανέμορφα, ξύλινα σπίτια που ισορροπούσαν πάνω σε χοντρές σανίδες. Απ'την άλλη, το πεδίο άνοιγε, πλάτυνε και έμεναν αχανείς εκτάσεις με πλακάκια, δήθεν πλατείες με βρώμικες ομπρέλες και ξαπλώστρες από συρματόπλεγμα, απ τις οποίες παρατηρούσες τις γύρω καφετέριες. Είχα πάει εκεί για βόλτα ή διακοπές με την Αγγελική και την αδερφή της- ασχέτως αν δεν τις είδα ποτέ, ήξερα ότι υπήρχαν και κάπου γυρόφερναν. Ξάπλωσα κάτω από μια από αυτές τις βρώμικες ομπρέλες, και παρατηρούσα μια ομάδα άσχημων θαμώνων σε ένα τραπέζι απέναντι, τρεις άσχημοι και μυώδεις τύποι με χαρακτηριστικά μετανάστη. Ξαφνικά ένιωσα άγγιγμα στη πλάτη μου (καθώς ήμουν μπρούμυτα) και γυρνώντας, είδα μια τεράστια παρέα από άντρες, όλων των σχημάτων και χαρακτηριστικών, να με κοιτάει περίεργα. Ο ένας απ αυτούς, φορούσε γυαλιά και είχε κοντά μαλλιά, ξανθά- έμοιαζε με ψυχασθενή Γερμανό. Μου μίλαγε και μου έγνεφε, αλλά δεν καταλάβαινα τι έλεγε, μέχρι που κάθισε σε μια ξαπλώστρα επίσης και οι άλλοι με το ζόρι με πήγαν μπροστά του. Όπως αποδείχτηκε, όλοι τους ήταν ομοφυλόφιλοι και μάλιστα σκληροπυρηνικοί. Θέλαν δε, να γίνω η νέα τους "μασκότ για γαμήσια", ό,τι και να σήμαινε αυτό. Εγώ ήμουν απλά μπερδεμένος, ήξερα όμως ότι σε καμία περίπτωση δε θα γίνει αυτό που θέλουν και προσπαθούσα να τους το πω ευγενικά, αποφεύγοντας ταυτόχρονα χουφτώματα σε διάφορα σημεία του σώματος. Κάθισα δίπλα από έναν φαλακρό 45άρη με κουστούμι, που μου διηγήθηκε μια ιστορία, για το πως "κάποιος που ηταν διακοπές με την γυναίκα του παλιότερα και απέρριψε την πρόταση μιας άλλης συμμορίας ομοφυλόφιλων, εξαφανίστηκε μυστηριωδώς και η γυναίκα του βρέθηκε βιασμένη και νεκρή σε ένα χαντάκι". Φώναξα δυνατά ότι αυτά είναι απειλές και δε σηκώνω απειλές αλλά δεν τρόμαξα κανέναν, πέραν του εαυτού μου. Βρέθηκα μέσα σε ένα μικρό δωμάτιο με τον διεστραμμένο ψευδοΓερμανό και τον Μιχάλη, έναν από τους καλύτερούς μου φίλους από το Γυμνάσιο μέχρι σήμερα, ο οποίος μάλιστα έλεγε με στόμφο το πόσο ωραίο είναι που είναι τόσα χρόνια σε αυτή τη συμμορία, και μου περιέγραφε με αηδιαστικό τρόπο τις σεξουαλικές του εμπειρίες εκεί. Η εικόνα χάθηκε, ξύπνησα ίσως, πάντως θυμάμαι ένα garden party, τίγκα στους ομοφυλόφιλους, οι οποίοι είχαν γεμίσει τον κήπο με τούρτες- κάθε τούρτα ήταν και ένας ομοφυλόφιλος και κάθε ομοφυλόφιλος και μια τούρτα. Ο καθείς πέταγε κέρματα μπροστά από τον εαυτό του/τούρτα του και μετά πήγαινε να πιει σαμπάνια. Ήθελα να κάνω κάτι αλλά δε μπορούσα, είχαν βάλει ένα μάτσο γάτες, γάτες που μίλαγαν και έσκουζαν να φυλανε τις τούρτες. Τελικά εγώ χάθηκα και εμφανίστηκε ένας σκελετός με μουστάκι, ο σκελετός του πατέρα μου, ο οποίος έσκαβε λαγούμια κάτω από τη γη, τρώγοντας μια μια τις τούρτες και σκοτώνοντας τον κάθε ομοφυλόφιλο μεμιάς.

μετά ξύπνησα πάλι, αλλά για τα καλά.

2 σχόλια:

snowghoul είπε...

Wow exw dei kai gw koula oneira(ta perissotera dystyxws de ta thymamai) alla auto ta xepernaei ola!

Λιος είπε...

gamhse ta, ekana ton pio vary ypno ths zwhs mou omws. Agxwtikh malakia.
An katelhga na me sodomizei mia symmoria omofylofilwn sto telos de paizei na ksypnaga kai ka8olou